אלימות קשה ללא סיבה בתחנת משטרה: כתב אישום הוגש כנגד שוטר

    איתי גדסי No Comments on אלימות קשה ללא סיבה בתחנת משטרה: כתב אישום הוגש כנגד שוטר

    אזרח שנעצר ע"י שוטר תנועה, נעצר ללא עילה והובא לתחנת משטרה. בתחנה היכה בו השוטר ללא סיבה, שוטרים נוספים שראו את הנעשה ניסו לעצור את השוטר מהתנהגות האלימה. השוטר כתב דו"ח שקרי על מעשי האלימות. מח"ש הגישו עתב אישום חמור כנגד השוטר

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מח"ש הגישה היום (רביעי) לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום כנגד שוטר תנועה בגין תקיפה וחבלה של ממש בנוסף לשיבוש מהלכי משפט.

    על פי כתב האישום, ברחוב דוד ילין בירושלים, נהג השוטר, במסגרת תפקידו, כשוטר תנועה באופנוע משטרתי והורה לאזרח לעצור בצד הדרך. לאחר דין ודברים בין השוטר לאזרח ובעקבות חשד שהתעורר אצל השוטר כי לוחית הזיהוי של האופנוע מזויפת, החליט הנאשם לעצור את האזרח ואזק אותו בידיו.

    האזרח הובל, באמצעות ניידת משטרתית – בליווי שוטרים לאגף התנועה של משטרת ישראל ב"מרכז כלל" בירושלים. בעת שהאזרח המתין בתחנת המשטרה, בעודו אזוק בידיו, הגיע השוטר למקום והורה לאזוק את המתלונן גם ברגליו.

    בשלב מסוים, נתבקש המתלונן על ידי שוטר נוסף למסור את הטלפון הסלולרי שהיה בידו אך סירב והתנגד לכך. לאחר שהשוטר לקח בכוח (שלא כחוק) את הטלפון מהמתלונן, יצא הנאשם ממשרדו, ניגש למתלונן, אחז בו, משך אותו בחוזקה והושיבו בכוח.

    מיד לאחר מכן הכה השוטר את האזרח, ללא כל הצדקה, באמצעות מכות אגרוף לאפו, לראשו ולאוזנו, כל זאת בעת שהאזרח אזוק ברגליו ובידיו, כאמור.

    בשלב זה, אחז השוטר אחר את השוטר האלים וניסה להרחיקו מהאזרח. האזרח קם ממקומו והשוטר האלים שוב אחז בו בחוזקה, דחף אותו והושיבו בכוח.

    לאחר האירוע כתב הנאשם דו"ח פעולה כוזב לפיו נאלץ לחבוט באזרח כדי להשתחרר מאחיזתו של האזרח, שלדבריו צבט אותו בחוזקה בחזה והכאיב לו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן שבר באף ופגיעות נוספות. שלושה שוטרים נוספים שהיו עדים לאירוע עניינם הועבר לבחינת מחלקת משמעת במשטרה.



    0 תגובות